30. 10. 2013.

Dijara za PartizanBeograd.net: Osvajamo i sedmu!

Lamin Dijara je jedan od onih igrača crno-belih kojem je aplaudirao ceo stadion. Jedan od retkih stranih igrača kojem su navijači posvetili pesmu. Jedan od retkih koji je odbio transfer u drugi klub, i jedan od retkih koji je uspeo da postigne 100 golova u crno-belom dresu.

"Ubica" je bio prvi sa Partizanom u četiri sezone, a prvi je i na večnoj listi strelaca srpske Superlige.

Senegalac je na JNA stigao kao želja tadašnjeg sportskog direktora Ivana Tomića, a pokazao se kao jedno od najvećih Partizanovih otkrovenja u 21. veku.

Da li si znao nešto o Beogradu i Srbiji kada si potpisao ugovor sa Partizanom i koliko se tvoje mišljenje promenilo od tada?
-Nisam znao ništa konkretno, ali su mi mentalitet ljudi i običaji bili poznati pošto sam već igrao u Bosni, mi nije bilo teško i nisam imao nikakvih problema da se uklopim.

Kakva je atmosfera na turskim stadionima u odnosu na srpske?
-Pa, teško je to objasniti, ali recimo da je nekako drugačije, ili mirnije, iako i u Turskoj ima navijanja. Razlika je da tamo nema toliko incidenata i tenzije, što samo govori da su u Beogradu navijači vatreniji i da se više daju i unose u svaku utakmicu.

Da li pratiš Partizan i, ako da, možemo li do titule?
-Naravno da pratim, za Partizan uvek imam vremena. Nadam se da ćemo je osvojiti i ove godine, i uopšte me ne brinu oscilacije u igri, to je sasvim normalno, to je fudbal. Bio bih jako srećan i ponosan da je momci osvoje i od srca im to želim.

Šta ti je ostalo u najlepšem sećanju iz perioda u Partizanu?
-Ima li šta lepše od stotog gola u dresu voljenog tima? Ja mislim da nema. To je nemoguće zaboraviti, pogotovo što je bilo pred sam odlazak iz kluba. Ipak, svaki derbi i svaka titula imaju svoju draž i posebnost.

Poznato je da si tražio srpski pasoš, za koji ispunjavaš sve uslove. Kako napreduje to? 
-Stvarno ne bih znao šta da kažem osim da sam odavno predao sva dokumenta koja su mi tražili. Od tada čekam, ne znam šta se dešava, ali i pored moje velike želje, očigledno postoji neki problem. Želim da živim u Srbiji i ulažem u nju, ali to više ne zavisi samo od mene.

Da li se čuješ sa nekim saigračima iz Partizana?
-Naravno, čujemo se često, ali se i nalazimo kad god obaveze to dozvole. Sa srpskim igračima koji igraju u Turskoj čak i putujem zajedno u Srbiju.

Da li bi ponovo obukao crno-beli dres?
-Bez razmišljanja, pod uslovom da me Partizan želi. I iako sam, praktično, tek počeo epizodu u Antaliji, mislim da bi najlepši kraj mogao da bude u Partizanu i Srbiji. Nikad se ne zna šta će sutra biti.

(Ivan Kovačević, PartizanBeograd.net)


Nema komentara :

Objavi komentar