19. 05. 2013.

Јојић: О овоме сам маштао

"Својим најближима и пријатељима обећао сам гол. Можете да проверите код њих. Имао сам неки осећај... Замишљао сам како постижем гол против Црвене звезде, али нисам могао да претпоставим да ћу то учинити у 90. минуту", рекао је млади фудбалер после победе 1:0 над "вечитим ривалом".


Био је планиран да почне меч против црвено-белих, али се тренер Вук Рашовић одлучио да му Јојић буде "џокер".

"Чекао сам своју шансу, а када сам ушао сви прекиди у фази напада су припали мени. Истина је да ми је Митровић пришао и рекао да ћу постићи гол", потврио је Јојић ранију изјаву саиграча.

У тренутку када је досуђен прекршај за Партизан, тренер Вук Рашовић је погледао ка свом играчу и рекао: "Сад га дај" и затим се окренуо ка западној трибини.

"То нисам приметио. Био ми је тренер годину и по дана у Телеоптику и пуно пута је видео сличне ситуације".

Талентовани фудбалер црно-белих истакао је да још није свестан учинка у данашњем дуелу са Црвеном звездом.

"Не могу да опишем како се осећам. Још нисам свестан шта смо урадили и шта сам направио. Пресрећан сам што сам одлучио дерби. Испоштовали смо све замисли тренера и штета што раније нисмо одлучили утакмицу".

На новинарско питање да ли је очекивао бољу Звезду, Јојић је кратко одговорио:

"Искрено, нисам".

(mondo.rs)