29. 04. 2013.

Вестерман: Највећи комплимент ми је кад ми кажу да играм као...

КК Партизан, АБА лига – Плејмејкер Партизана Лео Вестерман (21) изјавио је да му је највећи комплимент када му неко каже да игра као Србин.

Он је са Партизаном у суботу освојио титулу шампиона АБА лиге, што му је први трофеј у каријери.

- Невероватно, заиста… Утакмица је била изузетно тешка, право финале, али успели смо. Ово је једна врста сатисфакције за све што смо ове сезоне урадили, за све напорне тренинге. Заслужли смо, нема сумње – каже Вестерман.

По начину игре, неки га упоређују са бившим репрезентативцем Француске Ентоаном Ригодоом.

- Па, драго ми је што ме уопште упоређују са једним од најбољих играча које је Француска икада имала – каже Вестерман.

Ипак, неки у шали кажу да игра као Србин.

- То ми је стварно највећи комплимент – каже Вестерман.

Он тврди да још увек није одлучио где ће чувати шампионски прстен АБА лиге.

- Ово ми је прва титула, тако да још нисам смислио. Видећу, али најпре ћу га однети родитељима и девојци. То је за мене нешто изузетно – каже Вестерман.

После победе над Црвеном звездом у финалу фајнал фора АБА лиге, он је, заједно са саиграчима и навијачима, певао навијачке песме Партизана.

- Помало знам српски, али неке песме сам научио још пре него што сам стигао у Београд. Обећао сам да ћу научити и то сам и урадио. Што се тиче српског језика, мораћу да узмем лекције, јер веома поштујем вашу земљу – каже Вестерман.

Он није одлучио где и како ће прославити освајање АБА лиге.

- Не знамо још, видећемо. Углавном, неће бити много времена за славље, јер нас чекају још три тешке утакмице у домаћој лиги. Против Мега визуре, Радничког, а ту је и још један “вечити дерби“, тако да ћемо тек после завршетка сезоне славити како треба – каже Вестерман.

Француз сматра да овај тим Партизана има потенцијал да једног дана освоји и Евролигу.

- Ми смо најмлађи тим у Евролиги у историји. Увек дајемо све од себе на паркету. Тако ће бити и убудуће. У кошарци је све могуће – каже Вестерман.

Плејмејкер Партизана је добио прстен, али по свој прилици, његова девојка ће још на то да сачека.

- Није могла да дође, али гледала је меч на телевизији. Тек ми је 20, тако да у том смислу, овај прстен неће добити – рекао је Вестерман.

(kurir-info.rs)