22. 07. 2013.

Иванов: Рачунајте на мене

Репрезентативцу Бугарске и штоперу Партизана, Ивану Иванову пропао је трансфер у швајцарски Базел. Иако се он поздравио са играчима и добио дрес са потписима на поклон, од одласка неће бити ништа.



"Четири-пет дана пред прву утакмицу са јерменским Шираком је дошла понуда. Отишао сам код Нађа и рекао му да хоћу да идем и замолио да не играм бар ту прву утакмицу. Десила се ружна ситуација, али Партизан ме је после пустио и прихватио понуду."

"У Базелу су очекивали да Драговић оде и да ја будем његова замена, али је он одбио понуду и то је то", рекао је Иванов новинарима.

После свега што се издешавало да ли навијачи српског шампиона треба да се плаше ваше концентрације и мотивације?
„Ја сам главом 100 одсто у Партизану, у то не треба нико да сумња.“

Иванов се похвалио и подршком коју добија од навијача.
„Знам да ме Гробари поштују и воле. Сви који су ме сретали на улици ових дана давали су ми подршку, причали ми да нико није љут на мене и захваљивали ми на свему што сам дао Партизану за ове две године.“



Nema komentara :

Objavi komentar