02. 05. 2013.

''Кидам због Рашовића''

Нападач Партизана после два гола за победу над нишким Радничким у изјави за Моцарт Спорт захвалио новом тренеру који је много учинио за развој његове каријере


Поново је Партизан скакутао по нервима Гробара, али је за разлику од дуела са Новим Пазаром у завршници меча са Радничким из Ниша (3:1) развеселио навијаче и сачувао лидеру српског првенства два бода вишка у односу на Црвену звезду. Смиривању живаца свима у црно-белом дому највише је утицао Александар Митровић, головима у 77. и другом минуту надокнаде времена, за победу у 26. колу Супер лиге.

Иако најбољи појединац сусрета, млади нападач је у први план ставио значај колектива и апострофирао утицај новог шефа струке на мотивацији.
„Увек 'кидам' за мој Партизан, вечерас сам имао и разлог више за то, због човека који је много учинио за развој моје каријере. Драго ми је што сам головима улепшао деби Вуку Рашовићу, али нисам само ја за то заслужан. Сви момци су „изгинули“ на терену, а видели сте колико нам је стало до победе. Једино ми је жао што није била убедљивија, јер смо имали шансе за то“, рекао је Александар Митровић за Моцарт Спорт после сусрета у Хумској 1.

(mozzartsport.com)