23. 07. 2013.

Кошаркашки гладијатор - Веса Петровић (ВИДЕО)

Услед вишка слободног времена, одлучио сам да освежим наш сајт неким дугачким и исцрпним текстом о некој од многобројних легенди чија су имена уткана у 60 и кусур година стару историју ЈСД Партизан. Одабрао сам Весу Петровића. И онда сам схватио, да ће ми за опис ове људске громаде требати много више од оног, горе поменутог, слободног времена ког имам на располагању. Није лако описати Весу. Били би ми потребни сати и сати да напишем доста тога, а опет би то био само делић целог леденог брега. Зато ће овај текст садржати пар реченица, једну слику, и један видео снимак, а онда ће вам кристално бити јасно, зашто је само један Веселин Петровић!

Слика која следи настала је на загревању пред меч Евролиге, између Партизана и италијанског Скаволинија. Веса Петровић, тада кошаркаш Скаволинија изашао је на терен у мајици ГРОБАРИ 1970.


У ових 20 секунди дефинисана је борбеност на кошаркашком терену. Плус 20, два минута до краја, а Веса...



Веса Петровић - симбол борбености, пожртвовања и неизмерне љубави према бојама на дресу.

(Дарко Веизовић, Партизан Београд)



1 komentar :