12. 05. 2013.

Вања Марковић за ПАРТИЗАН БЕОГРАД: Напредовао сам у Партизану

Вањa Марковић, фантастични млади играч који је некада играо за Партизан говори за наш сајт. Он је, такође, још једна пропуштена прилика Партизана.

Прво питање, колико година си провео у црно-белом дресу?
У Партизану сам провео годину и по дана.

Како ти се свидео рад у Партизану?
Доста ми се свидело, доста сам напредовао, а и отвара се прилика да те примете већи клубови, кад кажеш да долазиш из Партизана.

У којем клубу тренутно играш и на којој позицији?
Играм у Корона Киелце, први тим, играм задњег везног.

Да ли си задовољан минутажом коју имаш у Корони?
Тренутно нисам баш задовољан минутажом, aли полако, млад сам тако да има времена, јака је ово лига и јак фудбал, дебитовао сам пре 2 месеца.

Шта мислиш о навијачима Партизана, Гробарима?
Не свиђа ми се то што се раздвајају, али да су верни навијачи, јесу!

Да ли верујеш да ће Партизан освојити титулу и ове године?
Тренутно су у кризи, али требало би да је освоје!

Хвала ти на овом кратком интервјуу за наш сајт и желимо ти да успеш у својој каријери. Шта имаш да поручиш навијачима Партизана за крај?
Хвала пуно, поручујем им да се не узбуђују и не нервирају због титуле, имају много квалитетнијих играча од Звезде.

(partizanbeograd.net)