14. 05. 2013.

''Дешавају се чудне ствари, дерби је намештен''

Шеки Турковић, легендарни фолкер и осведочени партизановац, истиче да је изузетно разочаран дешавањима у нашем фудбалу последњих недеља, када су црно-бели некако испустили чак 11 бодова предности и дозволили комшијама да им се приближе на само два бода у борби за наслов првака.


- Је*ем му матер, друже, ја увек очекујем да Партизан победи... Навијач сам црно-белих, али ми се не свиђа атмосфера која се створила у јавности последњих недеља. Тренутно се нешто чудно дешава у нашем фудбалу, а ја мислим да то нема никакве везе ни са срећом, а ни са квалитетом, већ да су неки други, много јачи фактори умешали прсте у коначан исход, како вечитог дербија, тако и шампионата - искрено ће Шеки Турковић.

- Дакле, ви верујете у то да је могуће да је чак и вечити дерби намештен?
- Знам да не треба јавно да причам о томе, али сам искрен и поштен човек и не могу а да не кажем када ме нешто мучи, посебно јер много волим фудбал. Плашим се да ће наредни дерби бити намештен и да ће после тога Звезда бити шампион. Мислим да је ситуација у држави таква да црвено-бели морају да постану прваци на силу и то ми се баш не свиђа. Зато и слабо гледам фудбал у последње време. Нисам глув, чујем шта се прича около и не сумњам да ће то и да се деси. Па у такво лоше време живимо и жао ми је због тога...

- Да ли то значи и да нећете ићи на стадион у суботу увече?
- Не верујем. Мислим да ћу гледати утакмицу код куће. Волео бих да грешим и да се варам, али се плашим да ће бити намештаљка. Ја бих лично волео да буде 2:0 за Партизан, али тешко... - закључује на крају разговора Шеки Турковић.

(alo.rs)