17. 04. 2013.

Лазар Марковић: Здрав сам, могу да играм

Лазар Марковић се прикључио тренинзима Партизана.
"Могу да заиграм, не ове, али већ следеће недеље". Да ли ће Лазар Марковић одиграти опроштајну утакмицу у дресу Партизана? Врло је вероватно да хоће!
Све је извесније да ће "Маркец" овог лета напустити Хумску, а тренер црно-белих Владимир Вермезовић надао се да ће га имати на располагању за 15 "пролећних финала",како је током зимске паузе назвао сваку преосталу утакмицу у борби за шампионску титулу.
Прошло је осам од тих 15 утакмица, а Марковић не да није био у саставу, него није био ни у плану, јер је све ово време био на лечењу у Енглеској.
Готово да су навијачи Партизана "дигли руке" од њега и надања да би могао да помогне екипи на терену.
Ипак, Марковић се вратио у екипу и од данас (среда) је у тренажном програму.
"Сада се осећам врло добро, а добио сам од лекара из Енглеске на папиру црно-на бело шта сам све радио на терапијама, али и како би требало да наставим са вежбама, пре и после сваког тренинга. Најважније да сам ојачао трбушни зид и сада више немам болове који су ме ометали целе протекле године", изјавио је Марковић за клупски сајт.
Он каже да је спреман и да заигра. "Али, не ове недеље, већ вероватно следеће.Ипак, то не зависи од мене, већ од шефа Вермезовића", додао је Марковић. Партизан у суботу дочекује Рад, а онда га очекује гостовање Новом Пазару.
Да ли ће Вермезовић гурнути Марковића "у ватру", видећемо ускоро.

Извор: mondo.rs