14. 04. 2013.

Филозоф крај аут-линије...

Размишљао сам неко време шта да вам напишем ове недеље увече, али да то не буде чисто да бих нешто написао. Дошао сам до закључка да ја овог тренутка немам ништа паметно да вам кажем (ако сам икад и имао). Зато ћу вас у смирај викенда препустити речима човека који је много изнад мене и много изнад свих нас, а који има исте иницијале као моја маленкост. Уживајте...


- Тим није скуп најбољих појединаца, већ појединаца који најбоље функционишу заједно. -
- Тим мора да буде специјална јединица, да има своју мантру и своје шифре. -
- На терену, једино играчи могу да помогну једни другима. -
- Змај удара репом...-
- Најгоре је ако пониженост достигне онај ступањ када се инфериорност схвата као природно стање. -
- Добар човек је онај који прихвата и исправља туђу грешку. -
- Понос се не учи у школи. Понос је луксуз. -
- Победа је стање духа. - 
- Од 100 људи који дођу до милион евра, 99 се поквари. -
- Пад је величанствен лет. -
- Нервира ме када неко ко је дебљи од мене критикује играче са трибина. -
- Мирно сам гледао Кецманов шут, јер сам био у фази тешког бола, као кад вам неко умре. -
- Било је много талентованијих тренера у мојој генерацији, али нису издржали. Карактер је јако битан. - 
- Лидер је онај који мисли на друге, а не онај који се одређује декретом, или који жели то да буде. -
- Неки мисле да је наше време прошло, а ја мислим да њихово још увек није дошло. - 
- Велики играч великом играчу не смета, већ му омогућује да боље игра. -
- Тим је као посада подморнице. Ако један погреши; сви су мртви. -
- Чињеница да имаш више талента значи да треба више да тренираш, а не мање. -
- Једина вредност која не може да се сачува јесте време. -
- Победник је онај који верује у победу. -