01. 05. 2013.

Станојевић: Партизан са Рашовићем осваја титулу

Храброст Вука Рашовића, његов карактер као и карактер Партизановог тима, уз енергију које ће стизати са трибина, одвешће црно-беле до титуле! То за Sportal.rs из Кине поручује Александар Станојевић, док уживао у пласману свог Пекинг Гуана у осмину финала азијске Лиге шампиона.

- Рашовић је одлучан и храбар, тренер са карактером. Чекао је и дочекао стрпљиво своју шансу и ја од срца верујем да ће је искористити - поручује Станојевић. - Звао сам га чим сам прочитао да постоји могућност да преузме Партизан, али ни он у том тренутку још није имао било какав позив или понуду. Када је све постало званично, звао сам га, честитао му и пожелео да нас одведе до титуле.

Преузео је Рашовић тим у тешком тренутку, када је огромних 11 бодова предности серијом лоших резултата претворено у сам два?

- Не постоји лош или добар тренутак када се преузима Партизан. Сваки је одличан, па и овај - сматра Станојевић. - Рекао сам Рашовићу да храбро уђе у нови изазов, што би и без мојих речи урадио. Нисам желео да му филозофирам и паметујем, јер он добро зна шта му је чинити.

Гробари су после утакмице у Новом Пазару окренули леђа љубимцима када су дошли да их поздраве после 0:0?

- Јесу, али то је био тренутак незадовољства. Видим по порталима и форумима да је атмосфера после доласка рашовића апсолутно позитивна и да ће нови тренер имати максилану подршку. Сви Рашовићеви квалитети, уз карактер тима који сигурно постоји и позитивну енергију са трибина, требало би да одведу Партизан до шесте узастопне титуле.

Када сте ви преузели црно-беле, о шампиону је одлучивао дерби, што би веома лако могло да се догоди и ове сезоне?

- Ја сам преузео екипу на минус пет и нисам имао шта да изгубим, док Рашовић стиже на плус два, што је бодовна предност, али је екипа сигурно мало психолошки пала. И поред свега што се догађало у последнеј време уверен сам да ће навијачи Партизана на крају сезоне да се радују са Рашовићем. То од срца желим и Гробарима и њему.

Истовремено, уживате у одличном почетку сезоне, који је крунисан пласманом у осмину финала азијске Лиге шампиона у изузетно јакој конкуренцији?
- Да нам није поништен гол у последњем мечу имали бисмо лакши посао у осмини финала, јер бисмо играли са Тајланђанима, уместо са корејским Сеулом. Први сусрет је за две недеље у Пекингу, а и ово што смо до сада урадили је огроман успех. Прошли смо даље у конкуренцији екипа из јапана и Ј. Кореје, као и прошлогодишњег полуфиналисте Буњодкора. Због тога су презадовољни сви у Пекингу. И ја, наравно.

После одличног старта у најјачој лиги Кине стигли су нешто слабији резултати?

- Имамо мало старију екипу, па играње у Лиги шампиона утиче на форму. На пример, против Далијена сам извео комплетан други тим, јер сам најбољи чувао за меч одлуке у Хирошими. Далека су путовања на утакмице и у самој Кини, а камоли по Азији, али успели смо да се издигнемо изнад свега. Пекинг је други пут у историји у осмини финала Лиге шампиона, а први пут је успео да савлада неки тим из Јужне Кореје у групи!

Извор: sportal.rs