02. 05. 2013.

Милан Савић - још једна пропуштена прилика Партизана

После талентованог Матије Настасића, младића који одушевљава читаву Европу, још један штопер је напустио Партизан. Милан Савић је млади, амбициозни дефанзивац који је прешао у белгијски Гент.

Ово је још једна пропуштена прилика Партизана, један од многих играча који су отишли из своје домовине, а да се нису прославили наступима за свој тим.
Овај момак има 19 година и постао је члан Гент-а од прошле године, а није се ни прославио у првом тиму Партизана, јер му није била пружена прилика.
Савић је изјавио:

,,Чекао сам да видим шта ће Партизан да уради јер ми је истицала стипендија. Није било понуде, па сам се окренуо иностранству. Црно-бели су желели да ме задрже тек када сам преломио  да одем у Гент''
Он је такође додао, да су га белгијанци приметили наступавши за младу репрезентацију Србије!
Савић је такође члан репрезентације Србије до 19 година, недавно је наступао на турниру у Португалу.

''Овај турнир је био одличан тест пред квалификације које играмо у Србији у јуну и циљ нам је прво место у групи, пред нашим навијачима. То место би нас водило на Европско првенство у Литванији. Сарадња са селектором је одлична. Он је велико име светског фудбала и драго ми је што имам прилику да ми преноси своје велико знање и искуство''