27. 11. 2013.

Marsenić za PartizanBeograd.net: Ekipa raste iz dana u dan

Intervju: Mijajlo Marsenić, pivotmen RK Partizan


Rođen je 1993. godine u crnogorskom gradu Berane. Čim je stigao u Partizan, slovio je za jednog od najvećih rukometnih talenata u ovom delu Evrope.  Ove sezone Partizan i Marsenić zajedno jurišaju ka novim uspesima. Iako trenutna pozicija u regionalnoj SEHA ligi nije uopšte ružičasta, potencijal ove ekipe i njenog pivotmena Marsenića se ne može osporiti. Crno-bela javnost polaže mnogo nade u ovog mladog igrača snažnog šuta i odličnih fizičkih predispozicija.


Prva godina ovog korpulentnog rukometaša u crno-belom dresu bila je veoma berićetna- rukometaši sa prebivalištem u Humskoj su u sezoni 2010/11 osvojili domaći šampionat, te Superkup Srbije. Naredne godine je Parni valjak bio još ubedljiviji u domaćim takmičenjima. Ta sezona je iznedrila titulu šampiona Srbije, Kup Srbije i Superkup Srbije. Drugim rečima, Partizan i Mijajlo Marsenić su osvojili sve što se moglo osvojiti u Srbiji te godine. Prošle sezone su crno-beli zaustavljeni u finalu plej-ofa, ali su ponovo osvojili Kup. No, prethodne sezone roster RK Partizan bio je dosta izmenjen i u mnogome podmlađen. Sve ove godine Mijajlo Marsenić je sazrevao i postao je jedan od nosilaca igre. Prošao je kadetsku i juniorsku reprezentaciju, a bio je i član "A" tima Srbije. 

Otkud sedamnaestogodišnji Mijajlo Marsenić baš u Partizanu?

-Pa direktor Partizana Aleksandar Blagojević je čuo za mene i odmah me kontaktirao. Kad sam čuo za to bilo mi je mnogo drago i nijednog trenutka se nisam premišljao već sam odmah došao i uradio pravi potez jer je Partizan ozbiljan klub.


Prošle godine je titula zamalo izmakla. Ipak, osvojili ste Kup i odigrali sasvim korektno u najjačem evropskom rukometnom timskom takmičenju. Kratak osvrt na prošlu sezonu.

-Što se tiče prošle godine, sigurno da je i to bila jedna uspešna sezona za nas, iako smo ostali bez titule za jedan gol, ali šta da se radi, sve je to sport. Ekipa Vojvodine je imala više sreće, a uz to mi smo ostali bez nekoliko igrača u toku utakmice i sve se poklopilo. Na kraju sezone smo uzeli Kup i to je kruna neke naše dobre sezone jer smo igrali dobro na svim poljima, kako u domaćoj ligi tako i u Ligi šampiona. 

Ove sezone je tim dosta podmlađen. Ipak, Partizan je navikao svoju publiku na visoke domete. Šta je primarni cilj u ovoj sezoni?

-Ove godine je dosta mlada ekipa. Ostali smo bez puno iskusnih igrača od prošle godine. Cilj je da se kroz igranje u SEHA ligi što bolje uigramo za početak plej-ofa naše lige. Sigurno da će nam iskustvo stečeno u regionalnoj SEHA ligi mnogo značiti tada.

Ima li naznaka da će se Partizan pojačati nakon SEHA lige i pre početka plej-ofa domaćeg šampionata?

-Ne znam da li će doći neka pojačanja, ali je sigurno da bi nam značio još koji iskusniji igrac u rotaciji.

Ove sezone je Partizan pretrpeo nekoliko ubedljivih poraza u regionalnoj ligi. Ipak, poslednji mečevi, odnosno utakmice protiv Vojvodine i Vardara, donele su uzbudljive završnice i primetan je napredak u igri. Na ova dva meča je i suđenje bilo krajnje diskutabilno. Tvoj komentar.

-Loše se su  poklopile neke stvari u tom porazu od Tatrana, koji je bio katastrofalan. Ostali smo bez nekoliko igrača koji su igrali prethodne utakmice, a Tatran je mnogo jaka ekipa. Još kada se na to doda malo i umor od dugog puta... Utakmice protiv Vojvodine i Vardara su pokazale da ekipa raste iz dana u dan i da svaku utakmicu treba da dajemo 120% svojih mogućnosti. Evidentan je napredak u igri i nadam se da će se to odraziti na sledeće dve utakmice i da ćemo uzeti još koji bod. Ne bih se obazirao na suđenje, ali je primetno da je bilo nekoliko čudnih odluka na nasu štetu.

U kojoj meri si zadovoljan sa radom kod trenera Brkovića?

-Zadovoljan sam radom trenera, mnogo je posvećen i 24 časa je u rukometu. Trener Brković, kao i mi, napreduje iz dana u dan.


Kako to da se podjednako dobro snalaziš na poziciji beka i poziciji pivota?

-Pre nego što sam došao u Partizan igrao sam na poziciji beka i sigurno da mi to mnogo pomaže. Drago mi je što se snalazim dobro na obe pozicije i što mogu da pomognem ekipi u zavisnosti od situacije.

Ko je bio tvoj uzor?

-Uzora, iskreno, nemam. Ali sam osoba koja puno prati rukomet i trudim se da prihvatim sve ono što gledam i što moze da mi pomogne.

Postao si deo seniorske reprezentacije Srbije. Koliko to znači tebi kao mladom igraču?

-Sigurno da mi mnogo znači to što sam deo reprezentacije. Velika mi je čast što sam imao priliku da upoznam takve igračke veličine i da igram sa njima. Trudiću se da igrama u klubu opet zaslužim poziv u nacionalni tim.

(Dejan L. Bajić, PartizanBeograd.net)






Nema komentara :

Objavi komentar