13. 07. 2013.

Иванов: Договорио сам се са Базелом, желим да идем!

„Скроз сам задовољан условима и сматрам да би требало да ме пусте, јер Партизан мора и од мене да профитира“, рекао је бугарски штопер



У разговору за Моцарт Спорт потврдио је да постоји званична понуда за њега.
„Желим да идем, рекао сам много пута раније да је овог лета време за мој трансфер. Понуда је дошла пре два дана. Прво сам био код код Рашовића да му кажем каква је ситуација. Поштујем га изузетно као тренера и као човека, причао са њим и објасно шта су моје амбиције. Са Базелом сам све договорио. Дошао је тренутак да напредујем у каријери, да идем даље, иако је Партизан моја друга кућа. Мислим да сам урадио мој део посла. Доста сам добио од Партизана и дао много. На свему сам и више него захвалан клубу и људима са којима сам радио“, рекао је Иван Иванов.

Уколико одете биће то у незгодном тренутку за клуб, ускоро почињу квалификације за Лигу шампиона?
„Боље да одем сада, него на зиму без обештећења. У Партизану постоје дугови, не само према мени, него и осталим играчима, запосленима. Велика је криза и мислим да би мој трансфер свима користио. Већ неколико месеци се прича о мом одласку. Упоредо са тим управи сам рекао да желим да идем уколико дође права понуда за све стане“.

Плашите ли се реакције навијача?
„Навијачи Партизана су у мом срцу заувек. Зна се шта о њима мислим. И раније сам говорио да бих остао у Партизану до краја каријере да је ситуација другачија. Надам се да ће имати разумевања, јер сам уз њихову подршку пружао најбоље игре у Партизану. Дошла је понуда која је добра за моју каријеру, будућност и пре свега за Партизан. Морам да гледам напред. Поновићу још једном: не желим да одем и да Партизан на мени не заради“, закључио је Иван Иванов.

mozzartsport.com



Nema komentara :

Objavi komentar