10. 07. 2013.

Шћеповић: Партизан може и без мене до Лиге шампиона

Нападач Партизана Марко Шћеповић је убеђен да црно-бели имају потенцијала и могу да стигну до најелитнијег Европског такмичења.



Чини се да он нема ништа против останка у Партизану, али не може да претпостави развој ситуације јер су му излазна врата широм отворена. Али, ако остане, како наводи, даће све од себе да Партизан оствари успех.

- Не знам колико је реално да останем до краја квалификација, мада би ми било пуно срце да се пласирамо у неко од европских такмичења, пре свега Лигу шампиона и да онда одем - прича Марко Шћеповић за „Спорт”. - Сваког дана трансфер може да се реши, иако сам максимално фокусиран на обавезе у Партизану, радим као да ћу остати још годину дана. Постоји вероватноћа да одиграм прва два меча у Европи, а све после тога је под великим знаком питања.

Ако се трансфер реализује пре тога? 

 - Будите уверени да Партизан може без мене, ма, без свакога. Имамо полетну, младу екипу, квалитетан фонд играча и сигуран сам да се нећемо обрукати у квалификацијама. Свестан сам да је време да променим средину, знају то и људи у клубу, али ако се задесим у квалификацијама, даћу све од себе и помоћи колико год могу да остваримо успех.



Nema komentara :

Objavi komentar