26. 06. 2013.

Даниловић: Ситуација у клубу је катастрофална

На ванредној конференцији за штампу, председник КК Партизан, Предраг Даниловић говорио је о никада тежој ситуацији у најтрофејнијем клубу у Србији и региону и најуспешнијој спортској организацији у земљи.



"Нажалост ова конференција није поводом неког лепог догађаја, иако смо резултатски испунили више него што смо очекивали. Оно што је, нажалост, тема ове конференције јесте катастрофална ситуација у клубу. Захвалио бих се свим навијачима, који су увек били уз нас, када смо играли одлично и освајали трофеје, али и када смо били лоши. Захвалио бих се и људима који су уплаћивали новац како би помогли. Ја овог тренутка могу само да ставим кључ у браву и затворим клуб, што ће многима бити јако драго", рекао је Даниловић на самом почетку конференције.

"Ми у овом тренутку нисмо у стању да играмо ни домаћу, ни АБА лигу, а камоли Евролигу. Ситуација је катастрофална", додао је први човек Партизана.

"Начин на који су поједини играчи тужили клуб мене је јако повредио. Посебно двојица, од којих би један видео трофеј само на телевизији и који би био главни возач бицикла на Ади - ту причам о Рашку Катићу. А други би вероватно био познат само по журкама на сплавовима - говорим о Мирославу Радуљици, да се не лажемо. Ја разумем њих, они су тај новац зарадили, али не треба се опходити према бившем клубу на тај начин".

Даниловић је поручио и држави следеће:
"Сигуран сам да држава неће пропасти због милион евра дуга на име пореза, од чега је скоро 60 одсто на име камата. Многи покушавају да изједначе неуспехе Звезде, оног приватног клуба и Партизана. Ми то нисмо заслужили, јер је Партизан толико тога постигао, направио многе успехе, као и Црвена звезда, која је у стечају. Она права Звезда, не овај приватни клуб, који мене не интересује. Многи из државног врха не виде да је Партизану потребна помоћ. Ја апелујем да је клубу потребна помоћ, јер ово није мој клуб. Ми порез нисмо крили, ми смо били свесни свега, али нисмо имали одакле да плаћамо. Понављам, ја не упирем прстом нити било кога кривим. Ја само молим државу, пошто је ово њено дете, да помогне".

Више о свему овоме можете прочитати ОВДЕ.



Nema komentara :

Objavi komentar