14. 07. 2013.

Грбић: Изабрао сам Партизан јер је то највећи клуб у Србији

Петар Грбић, ново појачање Партизана, у интервјуу за Моцарт Спорт, говори о разлозима преласка у клуб из Хумске, статусу у Олимпијакосу, конкуренцији у Партизану, вечитом дербију...



"Прво да кажем да ми представља велику част то што су се оба српска фудбалска великана интересовала за мене у овом прелазном року. Имао сам и других, финансијски исплативијих понуда из иностранства, али сам уз сагласност мог клуба Олимпијакоса изабрао Хумску. Разлози су једноставни и логични – Партизан је највећи клуб у Србији, годинама доминира и стално игра европска такмичења. Где ћете већи изазов од напада на Лигу шампиона и седме титуле у низу?", коментарише 24-годишњи Подгоричанин.

Остатак интервјуа можете прочитати овде.



Nema komentara :

Objavi komentar