29. 07. 2013.

Ловерњ о Партизану, Вујошевићу..

Центар Партизана Жофри Ловерњ говорио је у интервјуу француским медијима о Партизану, Душку Вујошевићу...


Изабран си као 55. пик на НБА драфту од стране Денвера?

„Да, након драфта сам отишао у Денвер на неколико дана како бих упознао особље, тренере и све остале. Чак сам мало и тренирао и након тога сам се вратио у Француску. Био сам срећан што су ме изабрали, али у сваком случају желим да останем у Партизану.“

Да ли је НБА лига још увек твој циљ?

„Још увек нисам играо Евролигу са Партизаном и то ми недостаје. Надам се да ћемо нешто урадити у предстојећој сезони, да ћемо ући у Топ16. Још увек не знам шта ћу и где ћу после Партизана. Зависи од тога шта ће ми понудити у НБА. Не желим да идем тамо ако немам простора за игру. А и волим Европу. Након Партизана знам да могу да одем у неки велики европски клуб. Сигурно нећу у НБА ако не будем имао неке гаранције.“

Када си дошао у Партизан ту је већ био Лео. Да ли ти је то помогло?

 „Пре свега морам да кажем да Лео није само саиграч, већ и прави пријатељ. Помогао ми је доста када сам стигао, нисам био сам. Имао сам среће, као и у Валенсији где су били Фло и Мајк када сам дошао. Међутим оно што је Партизан урадио за мене у шест месеци је невероватно. Склонили су момка који је играо петорку испред мене и дали су ми 35 минута у просеку. Захваљујући томе сам у репрезентацији Француске. Веровали су ми, тамо сам сазрео.“

Многи помињу напорне и ригорозне тренинге у Партизану?

„То је лудо, људи често праве паралелу са бившим тренером у Виторији Душком Ивановићем, али овде је другачије. Нама је Душко Вујошевић као други отац. Он је и физизчки тренер и ментални, прави психијатар. Тражи од нас да се боримо и будемо озбиљни на тренингу. ако урадите оно што вам каже, опростиће вам све. Када почнете сезону поразом од Црвене звезде од 30 поена разлике, а завршите је победом против истог тима од 10 поена разлике види се напредак екипе.“



Nema komentara :

Objavi komentar