16. 06. 2013.

Занимива питања и одговори - Зона Прес (Богдановић, Лучић, Милосављевић)

Када се сазнало да су гости код Владана Тегелтије Лучић, Богдановић и Милосављевић, то је био знак за све Гробаре и познаваоце кошарке да поставе понеко питање новим - старим шампионима. Потрудили су се да на свако питање одговоре адекватно и сјајно су се забавили. Доста питања је стигло, а ево и неких занимљивијих:


- Омиљена Гробарска песма?
Богдановић: Титула!
Милосављевић: Такође.
Лучић: Не смем овде да кажем... (смех)

- У ком еврoпском тиму би волели да играте?
Богдановић: У Реал Мадриду, краљевском клубу!
Милосављевић: У Панатинаикосу.
Лучић: У свакој европској екипи која има добар домаћи терен и традицију.

- Ко је највећи шаљивџија у екипи? 
Лучић: Гордић.

- Са ким сте у контакту од бивших странаца Партизана?
Богдановић: Са Џерелсом и Гистом.
Милосављевић: Са Јаном.
Лучић: Такође са Јаном.

- Ко су вам били идоли док сте били млади и против кога вам је било најтеже да играте? 
Богдановић: Имао сам и домаће и стране, најтеже ми је било да играм против Сонија Вимса. Милосављевић: Од наших играча: Бодирога, Даниловић, Ђорђевић. Најтеже ми је било против Џеј Си Керола.
Лучић: Имао сам, а најтеже ми је било да играм против Рудија Фернандеза и Мирзе Телетовић.

- Да ли је Ђорђе Гагић стварно онолико луд под знацима навода? 
Лучић: Јесте, без наводника.
Милосављевић: Па није толико, више је!

То би било то, подсећамо вас да ће гост бити Дуле Вујошевић у понедељеак у 23 и 10.



Nema komentara :

Objavi komentar