31. 05. 2013.

Данило Анђушић за ПАРТИЗАН БЕОГРАД: Почео сам са 8 година, у Партизану сам се формирао као играч

Данило Анђушић, доскорашњи играч Партизана, у интервјуу за Партизан Београд говори о почетку играња кошарке, садашњем клубу, омиљеним кошаркашима, остварењу сна, подршци навијача, Душку Вујошевићу...




Када си почео да играш кошарку и шта је то што те натерало? Осим ње, који још спорт волиш да пратиш или играш?
- Почео сам да тренирам у основној школи са 8 година. Од малих ногу сам био окружен спортистима, растао у спортској породици и цело моје детињство лопта је била моја омиљена играчка. Определио сам се за кошарку по узору на мог крштеног кума који је био кошаркаш. Од других спортова највише пратим фудбал.

Са којим играчима Партизана си у најбољем односу, са ким си био најближи?
- Не бих посебно издвајао однос ни са једним од мојих бивших саиграча у Партизану јер су ми сви подједнако драги, али они са којима се тренутно највише чујем су Лучић, Милосављевић, Чакаревић и Богдановић.

Који је твој омиљени кошаркаш?
- Од домаћих играча један од омиљених ми је био Милош Вујанић, са којим сам имао ту част да сарађујем. А од иностраних ми је био Ален Ајверсон кога сам такође имао прилику да упознам.

Остварење сна би ти било да наступаш за...
- Остварење мог сна би значило да заиграм за један од водећих клубова у Европи тренутно, што не значи да немам амбицију да једног дана заиграм у НБА.

Шта мислиш о Душку Вујошевићу, као тренеру и као човеку? Да ли си напредовао у Партизану?
- Дулета Вујошевића поштујем као тренера који је направио велике успехе са Партизаном. У Партизану сам се, по мом мишљењу, формирао као играч у току прошле сезоне где сам имао запаженију улогу код тренера Владе Јовановића и после којег сам добио позив за репрезентацију. - рекао је Анђушић за Партизан Београд.

Пошто многи не знају, реци нам нешто о клубу за који сада наступаш, да ли си задовољан минутажом и учинком?
- Укратко, Виртус Болоња (Италија) је клуб са великом традицијом, са сјајном организацијом, условима за рад. Према томе, мени није било тешко да се уклопим тамо и да се у неку руку осећам као код куће. За ова два и по месеца, колико сам већ у Виртусу, добио сам шансу и трудио се да је искористим максимално што ми је у овом тренутку најважније. Задовољан сам свиме до сада.

Због чега ниси прихватио позив Црвене звезде?
- У тренутку растанка са Партизаном моја једина жеља је била да наставим каријеру у иностранству.

Једног читаоца нашег блога интересовало је да ли твоја породица води порекло из Црне Горе, тачније из Голубоваца у Зети?
- Можда нека даља родбина, али колико знам моја ближа фамилија је пореклом из Пљеваља у Црној Гори.

Да ли пратиш утакмице Партизана?
- Када сам у могућности, наравно да пратим.

Да ли се надаш да ћеш бити драфтован, какве су ти шансе?
- Остављам другима да процењују какве су ми шансе. А ја се, наравно, надам да ћу бити драфтован.

Врло добро знаш да те добра већина навијача Партизана воли, још више после одбијања Црвене звезде, шта имаш да им поручиш за крај?
- Хвала свима који су били уз мене и у лепим и у оним мање лепим тренуцима, ваша подршка ми је пуно значила! Поздрав за све Гробаре.

(partizanbeograd.net)



Nema komentara :

Objavi komentar