06. 04. 2013.

Чакаревић: Хвала на аплаузима, Андрић: Остварио сам дечачки сан!

КК Партизан – Кошаркаши Партизана без Лучића и Бертанса, али и без Вујошевића на клупи, савладали су Војводину са 88:59, а своје минуте искористио је Марко Чакаревић, који је био један од запаженијих.

- Војводина је озбиљна екипа која има амбиције да следеће сезоне заигра у Јадранској лиги. Знали смо то и од почетка ушли концентрисано и поред тога што смо били ослабљени за неиграње две ударне игле ове сезоне, Лучића и Бертанса.

Успели смо рано да дођемо до двоцифрене предности што су нам и они помогли промашеним шутевима. Добро су почели у наставку и спустили заостатак али смо успели да одбијемо тај напад и забележимо убедљиву победу – рекао је Чакаревић и додао:

Радује сигурно моја боља игра. Максимално сам ушао у меч и помогао тиму да дођу до победе. Захвалио бих се и публици која је моје потезе испратила аплаузом. Сматрам да ће нам сигурно бити теже у Новом Саду, екипе које су дошле из Прве лиге Србије могу изненадити фаворите што је и Мега показала данас у Крагујевцу.
Нама ова победа сигурно доноси много и на психолошком плану након убедљивог тријумфа против Меге и победе у дербију након три пораза.

Прве минуте у сениорској кошарци забележио је и млади Михајло Андрић.

- Срећан сам због дебија, прошле недеље сам био у тиму против Црвене звезде и званично дебитовао победом да би данас и ушао у игру. Испунио сам свој дечачки сан. Што се тиче саме утакмице, одиграли смо добро од првог минута, имали смо прави приступ током целог меча и заслужено дошли до победе – рекао је талентовани Андрић. 

Извор: kapiten.rs