25. 06. 2013.

Лучић: Хвала Партизану, морам даље

Дојучерашњи капитен Партизана Владимир Лучић напустио је клуб у коме је провео пет година.



''Мислим да је Валенсија прави клуб за мене, обзиром да ћу имати прилику да играм у најјачој лиги у Европи. Почетком јула би требало да обавим лекарске прегледе и ако све прође у најбољем реду, после репрезентативне акције прикључићу се екипи'', изјавио је Лучић.

О Партизану само најлепше...

''Партизану дугујем велику захвалност, јер ми је у протеклих пет сезона омогућио да остварим многе снове, да учествујем у освајању трофеја, а на крају и да као капитен подигнем још два пехара. Хвала Душку Вујошевићу који ме је довео у клуб и који је утицао на моје кошаркашко сазревање, хвала и Влади Јовановићу код кога сам добио праву прилику, хвала и осталим тренерима са којима сам сарађивао...'', објашњава Лучић, а преноси ''Журнал''.



Nema komentara :

Objavi komentar