09. 06. 2013.

Гулан: Импонује ми интересовање Партизана, али имам још опција

Рашовић је већ истакао жељу да Гулан појача Партизан, а ни бивши играч Партизана не остаје равнодушан...

"Прича звучи занимљиво, ипак сам ја одрастао у Партизану. Рано сам отишао и нисам стигао да оставим било какав траг у првом тиму. Нисам никада има прилике да радим са Рашовићем, али не бих пролазио период адаптације јер познајем ствари у Партизану и знам како функционише. Импонује ми и то што сам им занимљив и виде ме као евентуално појачање у квалификацијама за Лигу шампиона и нападу на нову титулу. Добра ствар је и то што бих играо на својој матичној позицији - задњег везног".

"Ја сам слободан играч и као такав имам више опција од оних играча који су под уговором. Није Партизан једини којем сам интересантан. Рамадани ми је већ предочио још неколико могућности за наставак каријере. Прва је Модена која жели да ме задржи. Имам још времена, видећемо шта ће бити", закључио је 24-годишњи Никола Гулан, који је прошле сезоне одиграо 20 утакмица у Серији Б и оставио више него позитиван утисак на руководство клуба са Алберто Браље.



Nema komentara :

Objavi komentar