21. 03. 2013.

Аксентијевић: Волео бих да се вратим у Партизан

Млади репрезентативац Србије више не може да издржи константно пренемагање челника клуба, који му прво нису пружили шансу због језичке баријере, да би му касније било речено да се стрпи... Као изданак Партизанове школе многи су Николи Аксентијевићу предвиђали успех у каријери. Током 2011. године млади репрезентативац Србије дебитовао је за први тим црно-белих, а већ лета наредне године напустио је клуб погнуте главе. После неколико лошијих издања, првенствено у квалификацијама за Лигу шампиона против кипарског АЕЛ, Аксентијевић је проглашен за непожељну особу на стадиону ЈНА. Тако је “на брзака“ одрађен трансфер 20-годишњег десног бека у Витесе, који ће за каријеру овог младића бити “рак рана“ у даљем напредовању. Млади српски репрезентативац још увек није дебитовао за први тим а већ размишља о одласку, а како сам каже у интервјуу за лист Спорт, растанак је неминован. “Хтео сам још у зимском прелазном року да напустим Арнем, јер ме тренер од првог дана 'није видео'. Био најбољи или најгори на тренингу – потпуно је свеједно. Прво су ми говорили да је проблем што не знам језик, а када сам отклонио и ту ставку, рекли су ми да се стрпим. Време је пролазило и онда је почела прича како је Витесе породичан клуб и како се, ето, не уклапам. У реду, рекао сам да хоћу да идем и онда преокрет – нису ми дали, али ме нису лиценцирали за сезону! Зато чекам крај сезоне и идем сигурно. Где – још не знам, али не бих имао ништа против да се вратим у Партизан“, рекао је Аксентијевић за Спорт.




Nema komentara :

Objavi komentar